Campanii Informare

Stire2

CAMPANIA RISC. PROIECTUL I - RENUNȚĂ! IMPROVIZAȚIILE SUNT CATASTROFALE


  • Anul Inițierii: 2013
  • Partener instituțional: Eo- Romania
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numarului de incendii la locuinte si implicit al victemelor din randul copiilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri si adulti
  • Materiale suport: 1 spot video, 5 spoturi audio, flyere, afise, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

CAMPANIA RISC. PROIECTUL II - SIGURANȚA NU ESTE UN JOC DE NOROC


  • Anul Inițierii: 2014
  • Partener instituțional: Eo- Romania
  • Obiectivul de bază al campaniei: reducerea numarului de incendii generate de cosurile de fum la locuințele cetățenilor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, 4 spoturi audio, flyere, afișe, stickere
  • Site: https://www.risc.info.ro/
Stire2

CAMPANIA VREAU SĂ FIU VOLUNTAR


  • Anul Inițierii: 2013
  • Partener instituțional: Eo- Romania
  • Obiectivul de bază al campaniei: ajutor
  • Grupul țintă al acțiunilor: copii, tineri și adulți
  • Materiale suport: 1 spot video, flyere, afișe
  • Site: https://pompieriipreg.wordpress.com/pregatire/prevenire-2/campanie-i-g-s-u/